RUDABÁNYA_Heti foglalkozás 12

Ahogy arról már hetek óta minden foglalkozáson beszélgetünk: mindannyian mások vagyunk, és nagyon sok olyan dolog van, amiben különbözünk.

A gyerekek sok mindennel megismerkedtek. Úgy gondoltam, ezen az órán kicsit az ő mindennapi világukba kalandozunk, és olyan különbségekről beszélgetünk, amelyek szinte nap mint nap foglalkoztatja őket: Cool vagy Lúzer? Mert bizony vannak diákok, akik hajlamosak bizonyos viselkedésformához igazodni, mindezt vagányságnak érezve és éreztetve; mások viszont nem akarnak többnek látszani, és ezért esetlegesen lúzernek lesznek bélyegezve a többiek által.

Ki dönti el, hogy ki a vesztes és ki és a vagány? Ha valaki vagány, az miden helyzetben az? Ha egy gyerek „nem számít valakinek” az iskolában, akkor máshol sem?

Mindenkit elgondolkoztattak a kérdések. Horváth Zoltán a foglalkozás végén elismerte: „Én sokszor igyekszem utánozni azokat az embereket, akiket vagánynak tartok, ezért sokszor nagyképűen is viselkedek.”
Szabó Emil pedig azt mondta:”Én nem tartozok a menő fiúk közé. Néha szeretnék hasonlítani rájuk, de kis idő után rájövök, hogy én nem ilyen vagyok.”

5 Responses to “RUDABÁNYA_Heti foglalkozás 12

  • jók a képek

    • Gee whiz, and I thughot this would be hard to find out.

    • Chorwacja…bo byłam w tym roku ale nic dobrego nie udało mi się zjeść – ze względu na utrapienie z autem i finansowy dołek:(a chciałabym sprawdzić czy jest tak pysznie jak mówią i jeszcze byś sprawdziła czy we wrześniu jest ciepła woda w Adriatyku:)

    • Well I think the more people get into in-depth Bible Study and really see what the text is saying – how can it not change them? I too have had to re-think my views on immigration if I want to be an honest Christian.

Hozzászólás a(z) Artie bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>